piątek, 16 sierpnia 2019

Idzie nowe! Etykiety na imiona



Jakiś czas temu dostałam wiadomość z pytaniem, czy w tym roku też pojawią się etykiety na imiona.
I wiecie, tak urosłam troszkę. Bo okazało się, że ktoś z tych moich materiałów korzysta 😊

Moja odpowiedź mogła być tylko jedna - tak, pojawią się 😁

Zakasałam rękawy i wzięłam się do pracy.
I tak powstały etykiety na imiona dopasowane do nazw grup, które już się na blogu pojawiły (dla przypomnienia - etykiety z nazwami grup znajdziecie tutaj).

Także dziś oddaję w Wasze ręce etykiety, które możecie wykorzystać w różny sposób - ja w zeszłym roku wykorzystałam je na 3 sposoby - pierwszego dnia każdy dostał swoją wizytówkę i przykleił ją do koszulki; za pomocą tych etykiet podpisałam też krzesełka i szafki dzieci. Najlepszym motywem było podpisanie krzesełek - patrze na to z perspektywy minionego roku. Wiecie - jak odbywały się jakieś imprezy ogólnoprzedszkolne, gdzie potrzebne były krzesełka, nasze się wyróżniały z tymi żabkowymi etykietami. Nie trzeba było za bardzo szukać 😂

Etykiety tegoroczne: etykiety_2019

A tutaj zeszłoroczne: etykiety_2018

Etykiety są podobne, jednak te zeszłoroczne mają jeszcze uniwersalne - z wizerunkiem chłopca i dziewczynki 😊

Enjoy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz