niedziela, 2 września 2018

Już jutro zaczynamy!

Dla mnie - jako dla pracoholika - jutro najfajniejszy dzień roku!
Nie potrafię się już doczekać tego gwaru towarzyszącego codziennym zabawom; uśmiechu dzieci też nie potrafię się już doczekać. A najbardziej nie potrafię się doczekać obserwacji - uwielbiam obserwować to, jak moje dzieciaki każdego dnia rozwijają skrzydła.

W tym roku czeka nas trochę zmian, pojawią się w naszej grupie nowe twarze.
I tak siedziałam wczoraj, myślałam o tym, jakie zabawy jutro poprowadzić. I w tyle głowy cały czas kołatała mi się myśl, że jeszcze czegoś mi brakuje, że to wszystko jeszcze nie jest kompletne...
I nagle zapaliła mi się żarówka - wizytówki z imionami. Niby w większości się znamy, niby kojarzymy nasze buzie z przedszkolnych korytarzy, jednak od jutra będziemy jedną grupą. Dlatego przygotowałam żabkowe wizytówki z imionami:





Na zdjęciu są jeszcze przed laminowaniem :) Ale zaraz trafią do laminarki, wytnę, podkleję taśma dwustronną i jutro wszyscy przyczepimy do bluzek :)


Ale nie byłabym sobą, gdybym tylko tak napisała o tych etykietach.
Dlatego w szale tworzenia powstały także etykiety, na których można znaleźć logo innych grup. A jeżeli kto nie znajdzie swojej grupy, powstały tez uniwersalne etykiety dla chłopców i dziewczynek :)


Ja miałam ten komfort, że podczas tworzenia etykiet od razu wpisałam sobie imiona dzieci. Ale imionka wpisać można tez ręcznie :)

Mam nadzieję, że może ktoś jeszcze skorzysta :)
Dajcie znać, czy się przydało :)

1 komentarz: