czwartek, 4 października 2018

Pasowanie


Okres pasowania na przedszkolaka w pełni.
Więc się zmobilizowałam i stworzyłam kilka rzeczy 😊







Zauważyliście chyba, że lubię minimalizm, jeżeli chodzi o jakiekolwiek dyplomy, odznaki, napisy itp. Tym razem nie będzie inaczej 😃

Zaczęłam od prostego napisu, który znajdziecie tutaj:


Jednak mimo wszystko było mi za mało kolorowo, więc zrobiłam druga wersję:


A później wzięłam się za dyplomy.
Najpierw powstał ten:


Teraz dyplomy w wersji "ze znaczkiem grupy" + ostatni dyplom jest z grafiką ołówka:


I na końcu powstały dyplomy "uniwersalne" (z braku lepszego słowa):

DYPLOM3

Jeżeli coś wykorzystacie, będzie mi bardzo miło 😊
Zostawcie tez komentarz - lubię czytać, a mam mało okazji do tego ostatnio...

Ps. Jak zawsze - grafiki pobrane ze strony pixabay.com
Projekty tworzone w Canvie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz