poniedzia艂ek, 8 pa藕dziernika 2018

Dzie艅 Edukacji Narodowej



Dzi艣 ma艂a niespodzianka. 
Ale o tym pod koniec 馃槉

Tymczasem kilka s艂贸w o Dniu Edukacji Narodowej.
Uwielbiam ten dzie艅 za miliony powod贸w do wzruszenia.
W tym dniu zawsze "wychodzi" to, jak nasze dzieci nas znaj膮 i jak bacznie nas obserwuj膮.
M贸j pierwszy dzie艅 nauczyciela to laurka - kwiatek z guzik贸w na r贸偶owej kartce. Bo "pani Karina lubi r贸偶owy kolor".
Rok p贸藕niej - s艂owa jednej z dziewczynek "prosz臋 pani, bo ja mam dla pani 偶yczenia prosto z serduszka..."

W zesz艂ym roku dosta艂am laurk臋, na kt贸rej by艂o napisane "najfajnie jszapani na 艣wiecie" (pisownia oryginalna 馃槉)
W tym dniu wszelkie moje w膮tpliwo艣ci co do s艂uszno艣ci wyboru mojej drogi zawodowej odchodz膮 w niepami臋膰. W tym dniu, z moimi dzie膰mi nie mam w co w膮tpi膰 馃槉



Dobra, dosy膰 pisania, czas na moj膮 radosn膮 tw贸rczo艣膰 馃榿


Przygotowa艂am kilka rzeczy, kt贸re - mam nadziej臋 - przypadn膮 Wam do gustu.

Po pierwsze - wizyt贸wki z napisem "Jestem nauczycielem/nauczycielk膮. A jaka jest twoja supermoc?". Mo偶ecie sobie wydrukowa膰 i powiesi膰 nad biurkiem.

Po drugie - plakaty/zrywki "We藕 to, czego potrzebujesz" w dw贸ch wersjach. Mo偶na powiesi膰 w pokoju nauczycielskim 馃槈

Po trzecie - napis "Dzie艅 Edukacji Narodowej". Te偶 w dw贸ch wersjach. 


Po czwarte - dyplomy. Standardowe, minimalistyczne. Jak zawsze 馃槉

Wszystkie materia艂y mo偶na pobra膰 klikaj膮c w link poni偶ej:




Wspomina艂am te偶 o niespodziance.
Ot贸偶 tym razem przy tworzeniu materia艂贸w wsp贸艂pracowa艂am z Magd膮 z Matematyk膮 inspirowane
Magda stworzy艂a dyplomy dla nauczycieli przedmiotowc贸w, kt贸re pobra膰 mo偶ecie st膮d:

Wi臋cej o dyplomach na stronie Magdy. Serdecznie polecam i zapraszam do zagl膮dania na oba blogi 馃槈

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz