niedziela, 13 września 2020

Proszę Pani, nudzi mi się!



Kto nigdy nie usłyszał tych słów, nie pracował w edukacji. 😂

Do tej pory, gdy słyszałam to pytanie, albo starałam się podpowiadać, co dziecko może zrobić, albo odpowiadałam, że nudzenie się czasami też jest potrzebne, bo z tych nudów powstają najfajniejsze pomysły 😉

Tym razem z pomocą przyszła moja przedszkolna Dobra Dusza 💓, która zapytała, czy wpadłam już na to: https://kreatywnapedagogika.wordpress.com/2019/10/03/skonczylem-co-moge-teraz-zrobic/

Odpowiedziałam, że mignął mi gdzieś ten wpis, ale nie przywiązywałam do niego wagi. Ale tym razem poczytałam, i stwierdziłam, że wchodzę w to!

Pomyślałam jednak o moich dzieciach, warunkach, jakie panują u nas w przedszkolu, kącikach, zabawkach... I postanowiłam trochę zmodyfikować zadania. 

I tak powstał zbiór zadań, pod wszystko mówiącą nazwą "Proszę Pani, nudzi mi się!" 😁



A tutaj: Proszę Pani, nudzi mi się! znajdziecie treści zadań oraz etykietę do przyklejenia - jeżeli wybierzecie opcję ze słoikiem, tak jak ja 😁
(etykiety znajdziecie w trzech wersjach, bo nie umiałam się na jedną zdecydować 😄)

K.

5 komentarzy:

  1. Dziękuję, z chęcią i z pewnością wykorzystam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł,na pewno wykorzystam, dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za inspiracje. Można to modyfikować w zależności od poziomu umiejętności uczniów i zawsze będzie świetnym rozwiązaniem, nie tylko wychowawczym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń