czwartek, 30 stycznia 2020

Gdzie ta zima?!



No i gdzie ta zima?
Nawet całą Polskę przejechałam, żeby ją znaleźć.
No i klops.

W ramach wywoływania śniegu oddaję w Wasze ręce garść zimowych materiałów (które miały pojawić się tydzień temu, ale najpierw "internety" nie współpracowały, a później dopadł mnie okres "koniec_semestru_oddaj_sprawozdanie").
Może uda nam się zaczarować pogodę, żeby chociaż na chwilę zrobiło się biało...


Zaczynamy od kodowania 😁

Jeżeli chodzi o kodowanie, to tym razem stworzyłam szyfr, gdzie każda litera alfabetu kryje się pod innym obrazkiem. I przygotowałam przykładowe karty pracy z zakodowanymi słowami.
Ale same obrazki przygotowałam też tak, że każdy jest na osobnej stronie. Tak samo jak litery alfabetu. W ten sposób można je wydrukować w większym formacie i wspólnie kodować różne słowa na dywanie. A litery alfabetu znajdziecie zarówno drukowane, jak i pisane 😀






Przygotowałam też wykreślankę.


Moja ulubiona gra - czyli domino - też doczekała się wersji zimowej 😃

I dwie nowości, których jeszcze u mnie nie było.
Najpierw chciałam przygotować kolejny raz memory. Ale później pomyślałam, że może tym razem przygotuję je w innej formie. I tak powstała moja ulubiona gra z dzieciństwa, czyli Piotruś 😊
To jedyny plik do drukowania dwustronnego, ponieważ od razu przygotowałam tył kart - żeby czasem nikt nie podglądał kart przeciwnika 😉

I gra, którą się zachwyciłam.
Bo najciemniej pod latarnią.
A najprostsze pomysły dają najlepsze efekty.
Gra "Ja mam... Kto ma...?"


Wszystkie materiały znajdziecie tutaj: gdzie_ta_zima
Pamiętajcie, żeby materiały drukować z plików na dysku, bo wtedy jest zdecydowanie lepsza jakość. No i na dysku są wszystkie, nie tylko pokazowe 😀
I jeszcze jedno - wszystkie pliki przygotowywane są na formacie a3. Więc spokojnie można je drukować na takim formacie - nie stracą nic na jakości (a przynajmniej nie powinny stracić😂). Ale na a4 też można drukować, pamiętajcie tylko wtedy, żeby sprawdzić ustawienia drukowania 😊

1 komentarz:

  1. Tyle ciekawych propozycji - rewelacja. Zimy nie ma i nie będzie.

    OdpowiedzUsuń