niedziela, 25 sierpnia 2019

Idzie nowe! Napisy




Trochę mroczna ta dzisiejsza grafika.
Ale tworzyłam w nocy, więc tak mnie natchnęło 😁


Dzisiaj oddaję w Wasze ręce napisy:

  • Witajcie po wakacjach
  • Dyżurni
  • Obecni/Nieobecni


Jeżeli ktoś jeszcze nie zauważył, że granatowy to mój ulubiony kolor, dziś nie będzie miał już co do tego żadnych wątpliwości 😂

Napisy "Dyżurni" oraz "Obecni" i "Nieobecni" przygotowane są do wydruku na formacie A4. Napisy "Witajcie po wakacjach" przygotowane są na format A3, ale spokojnie można je drukować też mniejsze 😉
Link do napisów tutaj: napisy

A co do tworzenia w nocy.
Tworzyłam przy relacji live z finału trasy Męskiego Grania. To nie to samo, co tydzień temu na żywo w Warszawie, ale nie mogłam tego odpuścić 😄
W związku z tym natchnęło mnie do napisania posta zupełnie nie związanego z tematyką bloga. No ale nie samą pracą człowiek żyje. Jutro lub pojutrze wypatrujcie posta 'muzycznego' 😁

1 komentarz: