piątek, 15 marca 2019

Wiosna, ach to ty!

Chociaż ja raczej z tych zimnolubnych, to radochę miałam niemałą, kiedy przygotowywałam te materiały 😀


Także zaczynamy - przed Państwem: wiosna!


link do pobrania materiałów: wiosna


Co przygotowałam tym razem?

Ano jak zawsze - napisy. Są trzy opcje - dwa napisy w formacie a4, wkomponowane w jakiś obrazek; i jeden napis, gdzie każda litera jest na osobnej kartce.




Jak to ja - nie obyłoby się bez memory i domina. Tym razem jednak w trochę innej formie.
Otóż jedno domino jest tradycyjne. Z kolei drugie domino jak i memory są obrazkowo-wyrazowe:






Kodowanie? Proszę bardzo!
Zakodowałam 8 obrazków - starałam się, żeby były i wersje trudniejsze, jak i łatwiejsze:




Karty pracy?
Tym razem proponuję:


- szukanie różnic (3 różne wersje):



- dopasowywanie wyrazów do obrazków (2 wersje):


- rozsypanka sylabowa - układanie słów i podpisywanie obrazków (2 wersje):



Plansze wiosenne?
Też są. W dwóch wersjach - z podpisami pismem drukowanym oraz pisanym:




Przygotowałam też dyplomy dla uczestników wiosennych zabaw oraz odznaki:




I dawno nie widziane chorągiewki:



Mam nadzieję, że coś się Wam przyda 😊

A tymczasem zmykam myśleć nad materiałami wielkanocnymi 😉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz