wtorek, 6 listopada 2018

Dzień Pluszowego Misia

W przedszkolu intensywne przygotowania do akademii z okazji 100 rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości.
W telewizji puszczają reklamy świąteczne.
A ja wbijam się w to wszystko z postem o Dniu Pluszowego Misia 😂




Rozkręciłam się trochę w tym temacie - zaczęłam przygotowywać karty pracy dla moich dzieci. I jestem z nich tak trochę dumna, więc i Wam je udostępnię 😊
Link do pobrania wszystkich materiałów podaje pod koniec tego wpisu, na razie zapraszam do przejrzenia materiałów 😄
Nie pobierajcie materiałów ze zdjęć, bo jakość spadnie. Gdy wejdziecie w link, wszystkie materiały znajdziecie w wersji pdf oraz png.

Najpierw dyplomy!
Są dwie wersje - takie, gdzie można wpisać imię dziecka, albo takie gotowe, gdzie nie wpisuje się imienia 😊

Przykład dyplomu poniżej.




Medale!
Tym razem w dwóch wersjach - medal dla dzieci. Ale też i medal dla misia!
A co, miś nie zasłużył?




Napisy.
Są dwie wersje - co komu bardziej się spodoba 😀
Plus załączyłam też grafikę, która znajduje się na samym początku wpisu.



Teraz kolej na gry.
Przygotowałam misiowe domino i misiowe memory.
Moje Żaby uwielbiają takie gry. Stare już im się przejadły, to dostaną w prezencie nowe 😁



Domino

Memory




Po grach przyszedł czas na karty pracy.
Ponieważ mam mieszaną grupę, karty pracy są o zróżnicowanej trudności.

Zatem - przygotowałam rytmy i układanie od najmniejszego do największego






Kodowanie!
Bo gdybym nie zrobiła czegoś z kodowania, nie byłabym sobą 😁




I wykreślanka - ponad połowa moich dzieci czyta, samodzielnie pisze (to, ile książek dziennie jest tworzonych, przechodzi wszelkie pojęcie!). Więc z wykreślanką problemu nie powinno w większości być. No ale jak nie spróbujemy, to się nie dowiemy, czy są problemy 😁






Materiały możecie pobrać tutaj


Znalazłam też kilka piosenek o misiu - po polsku i po angielsku.






A poza tym planuję wyjście na spacer. Misie idą z nami oczywiście!

Jeszcze sobie wymyśliłam, że z okazji Dnia Pluszowego Misia zrobię zajęcia otwarte.
Mam nadzieję, że ktoś przyjdzie 😂


5 komentarzy:

  1. Gratuluję wspaniałych pomysłów! Materiały są szczegółowo dopracowane!
    Dziękuję bardzo za możliwość skorzystania z nich!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki dzień to ukoronowanie dla każdego dziecka i muszę powiedzieć, że moje maluchy od zawsze przepadały za misiem szumisiem. Tym bardziej, że jak jeszcze czytałam na stronie https://whisbear.com/pl/blog/byl-whisbear-dla-ksiezniczki-charlotte-jest-e-zzy-dla-ksiecia-louisa/ to miś szumiś trafił niedawno do rodziny królewskiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wielkim wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, świetnie się rozwijasz w przygotowywaniu materiałów edukacyjnych! Cieszę się, że możesz podzielić się nimi z innymi. Pluszowy Miś zasługuje na swoje miejsce nawet w takim gąszczu świątecznych przygotowań! 🐻✨

    OdpowiedzUsuń