czwartek, 2 sierpnia 2018

Na dobry początek.




Cześć!
Z założeniem bloga nosiłam się już jakiś czas. Ale nigdy nie było dobrego momentu na rozpoczęcie tej przygody. Jednak w końcu nadszedł ten czas 😊

Zanim rozpocznę pisanie o tym wszystkim, co chcę Wam przekazać, dziś kilka słów o mnie i o tym, co na blogu będzie można znaleźć 😊

Mam na imię Karina, pracuję jako nauczyciel wychowania przedszkolnego. Zanim rozpoczęłam pracę, prawie cały okres studiów byłam wolontariuszem w przedszkolu, które zaryzykowało i przygarnęło mnie na praktyki po pierwszym roku studiów. I jak na te praktyki poszłam, tak tam zostałam 😊 I jestem bardzo wdzięczna zarówno dyrekcji, jak i nauczycielkom tego przedszkola za to, że mnie przyjęły i zaopiekowały się mną. Bo  gdyby nie one, byłoby ze mną kiepsko zaraz po studiach 😉
Byłam też wolontariuszem podczas akcji "Lato z książką" (organizator: Miejska Biblioteka Publiczna w Katowicach) - zdjęcie pochodzi właśnie z tego okresu 😊

Obecnie pracuję w jednym z katowickich przedszkoli. Mam wspaniałą grupę, z którą można góry przenosić! Zdarzają nam się gorsze dni, jednak zawsze wychodzimy na prostą.
Gdy mam z czymś problem, mogę liczyć na pomoc bardziej doświadczonych koleżanek. 

Mogę realizować swoje pomysły.
Mogę wszystko 😊


O czym będzie na blogu?

To w sumie jedna wielka tajemnica, bo sama jeszcze nie wiem.
Z pewnością o działaniach, które podejmuję z moją grupą.
Mogą się zdarzyć recenzje - książek, pomocy i innych.
Zdarzą się też jakieś pomoce, mam nadzieję 😉


Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz