poniedziałek, 19 kwietnia 2021

Ekologicznie :)


 



Nie byłabym sobą, gdybym nie przygotowała czegoś nowego związanego z ekologią 💚
Generalnie jestem totalnym zwolennikiem przeprowadzania zajęć związanych z ekologią praktycznie - segregacja prawdziwych śmieci, sprzątanie podwórka, sadzenie roślin, eko prace plastyczne...
Ale czasami jest też tak, że coś trzeba przekazać czysto teoretycznie. A czasami jest też tak, że te dodatkowe materiały w postaci na przykład gier, są utrwaleniem zdobytych wiadomości...


Ale zanim nowe, małe przypomnienie tego, co już na blogu jest:
- zeszłoroczne propozycje przygotowane pod edukację zdalną, ale spokojnie można wykorzystać także podczas pracy stacjonarnej - recyklingowe_wariacje_w_domu

- napisy, książka małego ekologa, pary - ekologia

- materiały przygotowane pod wrześniową akcję sprzątania świata - eko-chorągiewki - sprzątanie_świata


A tym razem przygotowałam grę "ja mam - kto ma?", memory oraz bingo.
"Ja mam - kto ma" oraz memory nie wymagają mojego komentarza.
O bingo napiszę parę słów - po to, żeby przekazać mój zamysł tej gry 😏

Bingo przygotowałam w dwóch wersjach - kolorowej i szarej. Początkowo chciałam w osobnym pliku przygotować osobno obrazki, osobno plansze, jednak później stwierdziłam, że wystarczy przecież dwa razy wydrukować plansze, połowę zostawić tak, jak są, połowę porozcinać i wyjdzie na to samo 😁
Przygotowałam jedną wersję w szarości, bo można tak wydrukować plansze a obrazki w kolorze układać. A można i plansze i obrazki mieć kolorowe. Albo szare. Wszystko zależy od Waszej inwencji 😀

materiały znajdziecie tutaj: gry_ekologia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz