poniedziałek, 12 listopada 2018

Wielka Podróż Jasia i Małgosi

Dziś słów kilka o projekcie edukacyjnym, o którym wspominałam jakiś czas temu 😀



"Wielka podróż Jasia i Małgosi" to projekt, który zrodził się w mojej głowie już w zeszłym roku. Brałam udział w dwóch podobnych projektach, stąd pomysł na "Wielką podróż...".
Ale zanim Jaś i Małgosia wyruszyli w podróż po Polsce, wyruszyli poznawać Katowice i miasta ościenne, o czym pisałam już wcześniej - można o tym przeczytać tutaj.

Projekt "Wielka podróż Jasia i Małgosi" związany jest z 40-leciem przedszkola, w którym pracuję, a którego patronami są właśnie Jaś i Małgosia. 

W skrócie: przedszkola zainteresowane projektem wypełniają kartę zgłoszeniową i wysyłają ja na podany w regulaminie mail. Później następuje etap wymyślania opowiadania - czyli radosna twórczość przedszkolaków i ich nauczycieli. Zależy mi na tym, aby w opowiadaniach zawrzeć trochę informacji o danym mieście - Jaś i Małgosia mogą zwiedzać miasto/miasteczko/wieś i poznawać jego historię, zabytki, ważne miejsca. Następny etap to ilustrowanie opowiadania. Na koniec nauczyciel przepisuje treść opowiadania zgodnie z wytycznymi zawartymi w regulaminie, skanuje ilustrację opowiadania i przesyła na maila.

I tyle😀

Reszta należy do mnie - czyli zebranie tego w całość, przygotowanie podziękowań i certyfikatów oraz rozesłanie wszystkiego do uczestników projektu.

I nie, nie ma ograniczenia - z jednego miasta w projekcie mogą wziąć udział wszystkie przedszkola 😉


Regulamin projektu: regulamin


Liczę na zapchanie skrzynki mailowej! 😀

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz